...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

  • ۰
  • ۰

صدایت


صدایت را میبوسم ...

و دلتنگى ها به همین سادگى تمام مى شوند

اینبار باید با تمام وجود صدایت را در آغوش بگیرم

میدانى ...

باید تمام داستان هاى عاشقانه ى جهان را با صداى تو شنید

اصلا میدانى؟

هر چه تو بگویى زیباست ...



پ ن: خدایا جونم حال عزیز دل منو خوب کن می دونی که با هر آخ گفتنش دیووونه می شم 

حالا کارت بود کشتی بیگیری پُسَرُوک ؟ (با لحجه یزدی خونده بشه لطقا)

!!!!! 

دنده ی عزیز دلم فک کنم شکسته " دکتر نمی ره خب " واسه همین مطمئن نیستم هرکارش می کنم نمی ره دکتر 

البته قابل ذکره که دنده رو کاریش نمی شه کرد 

رو آوردم به دوا درمونای قدیمی ( روغن گوسفند، زنجبیل ، زردچوبه)

واسه خوب شدنش دعا کنید 

الان سه هفته شایدم بیشتره که اینجوری شده 



  • ۹۴/۰۹/۰۹
  • آزاده

نظرات (۲)



حیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ


دست



هورااااااااااااااااااااااا


ببین کی اومده؟؟



سلام آزاده قشنگم


سلام دوست خوب و مهربونم


سلام عزیزدلم

می دونی من عاشق سوپرایز هستم هم این که سوپرایز بشم هم سوپرایز کنم برای همین چیزی نگفتم تا سوپرایز بشی عزیزممممممممممم


منم خوشحالم که تو هم اومدی چون نیومده بودی دلم می خواست زودتر بیای


ان شاء الله

ان شاء الله
ای وای خدا نکنه

فکر نکنم دنده همسریت طوریش شده باشه چون نمیشه دنده شکسته باشه ولی سه هفته دوام بیاره شاید یه ضرب دیدگی باشه

من که دعا می کنم هر چه زودتر حال همسریت خوب خوب بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی