...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

  • ۰
  • ۰

مهمه


مهم نیست خونه مون توی یه برج باشه یا یه خونه همکف زمینی !

مهم نیست خونه مون تو فلان جای شهر که بالا شهره باشه یا نه !

مهم نیست نمای خونه سنگهای تراورتن درجه یک باشه یا آجری !

مهم نیست تو خونه مون یه لوستر چندین میلیونی باشه یا لامپهای کم مصرف !

مهم نیست تو خونه مون پر از وسایل لوکس و آنتیک باشه یا وسایلی که امورات زندگیمون رو بگذرنه !

مهم نیست ...

خیلی چیزا 

مهم اینه که وقتی همسرم میاد خونه با دیدنم به آرامش می رسه 

و اعتراف می کنه تا تو رو نمی دیدم آروم نمیشدم امروز روز پرمشغله ای بود اما الان ..... !

مهم اینه یه آغوش گرم دارم که محکم و استواره !

مهم دستاشه که محکم دستامو میگیره !

مهم نگاهشه که جز من کسی رو نمی بینه !

مهم حالشه که فقط با من خوبه !

مهم آرامشیه که باهم داریم !

مهم تن صدای خاصشه که هیچ کس تا بحال این تن صدا رو نداشته !

(اینو جدی میگم خیلیا اعتراف کردن)

مهم درک و شعور بالاشه !

مهم خودشه که منو عاشق خودش کرد 

تا جایی که به خاطر این نعمت بزرگ (وجود او) شکر گذارم 


سیدرضا، عزیز دلم، همه زندگیم، عشقم 

این عشق زکات داره 

اگه برات کم میزارم من و ببخش 

من فقط یه عاشق بی دست و پام 

همین !!!

 

  • ۹۴/۰۹/۱۹
  • آزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی