...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

  • ۰
  • ۰

عاشق شوید

️عاشق شوید…!
نه به خاطر لذت بوسه و هم آغوشی…
به خاطر تمرکز ذهن روی یک نفر عاشق شوید…
وفاداری لذت دارد…
همانقدر که زن را باید فهمید …
مرد را هم باید درک کرد …
همانقدر که زن “بودن” میخواهد …
مرد هم “اطمینان” میخواهد …
همانقدر که باید قربان صدقه ی روی بی آرایش زن رفت …
باید فدای خستگی های مرد هم شد …
همانقدر که باید بی حوصلگی های زن را طاقت آورد …
کلافگی های مرد را هم باید فهمید …
خلاصه “مرد” و “زن” ندارد …
به نقطه ی “مــا” شدن که رسیدی …
بهترین باش برایش …
بگذار حس کند هیچکس به اندازه تو درکش نمیکند....

  • ۹۴/۱۰/۰۴
  • آزاده

نظرات (۶)

  • شـاهـ پـَری
  • مثل همیشه متنتون عالی بود آزاده جون :**


    سلام آزاده عزیزم


    سلام آزاده قشنگم


    تازه صفحه ات برام باز شد

    هر چند ما تو واتس آپ با هم حرف می زنیم و از حال هم خبر می گیرم ولی اینجا هم جای خودش رو داره


    امیدوارم حال همسریت هر چه زودتر بهتر بشه گل من

    همه شما دوستای خوبم تو شرمنده کردن اتفاق نظر داشتین

    ممنون از همه اتون بخاطر محبت خالصانه اتون

    سلام آزاده عزیزم


    ممنونم گل من


    لطف کردی خانم


    فدای تو


    ممنونم آزاده عزیزم

    وقتی این متنو می نوشتم حس الان تو رو داشتم که می خوندیش دلتنگ بودم خیلی زیاد

    هنوزم دلم تنگه اما نه به اندازه دیروز

    دل منم همین طور


    منم خوشحالم دوست خوبم


    خواهش می کنم خونواده من که کاری نکردن عزیزم


    آره حق با توئه

    نه من دیروز رو اصلا قبول نداشتم نتونستم اونطور که دلم می خواست باشم

    خب می دونی چرا حس نکردی که من مریض بودم؟؟ چون حضور و وجود تو درد رو از یادم برده بود

    البته بگم که الان خیلی بهترم

    رو به بهبودم ولی مامانم بنده خدا از پا در اومده این چند روزه بخاطر من

    فدای تو

    تو هم مواظب خودت باش تو هم برای خیلیا ها از جمله آقا سید رضا باارزشی

    اون خیلی خوش شانسه که فرشته ای مثل تو همسرشه اینو جدی گفتم بدون اغراق


    منم هم خوشحالم خیلی خیلی

    الهی آمین

    ان شاءالله

    من که هستم تا آخرش

    راستی مامانم  بهم گفت: آزاده یه جورای شبیه خودت بود، خونگرم،پرانرژی با شوق و ذوق زیاد و خودمونی درست مثل خودت...
    ممنونم آزاده عزیزم

    مهربونی و احساس من نتیجه رفتار خودته دوست خوبم


    بد به حال دگران

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی