...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

  • ۰
  • ۰

تغییر


می خوام یه تغییری تو وبلاگ نویسیم بدم 

دوستانی که به وبلاگ قبلی من سر می زدن می دونن چی می گم 

می خوام لابه لای متنهایی که می زارم 

یه وقتایی یه چیزای کوچیک خاطره مانند

 از اون روز یا روزهای قبل که توی زندگیمون پیش اومده بزارم 

شایدم همراه متنهایی که گذاشتم یه پیوست از خاطره مون بزارم 

به نظرم کار جالبی اومد 

همین الان به ذهنم رسید 

گفتم همین حالا شروع کنم برم بیان و ذهنمو خالی کنم 



پ ن : اگه کسی قالب قشنگی که به وبم بخوره برای بیان سراغ داره خبر کنه 


  • ۹۴/۰۴/۱۷
  • آزاده

نظرات (۱)

خیلی خیلی خوب کاری کردی و تصمیم عالی گرفتی گل من



هیچ چیزی مثه وب لاگ نویسی نمیشه


خوشحالم که ایم تصمیمو گرفتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی