...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

  • ۰
  • ۰

بدهکاری

به تـــــــو بدهکارم…

دست کم یک جان برای هر لبخندت … !





پ ن: چند شب پیش واسه افطار یه دفعه هوس کردیم رو سر مادر شوهر عزیز خراب بشیم البته افطارمونم با خودمون بردیم وقت برگشت یکم گوش فیل تبریزیهای خیلی خوشمزه خریدیم و تو راه تا خونه خوردیم نزدیک خونمون جوی آب رد میشه از قضا اونشب آبشو باز کرده بودن از اونجایی که ماهم عاشق آب بازی هستیم همونجا پیاده شدیم کنار جوی آب نشستیم و پاهامون گذاشتیم تو آب،خیلی خوش گذشت یکم نشستیم و آب بازی هم کردیم البته فقط من چون اگه سیدرضا میخواست منو خیس کنه مطمئنا کل لباسای من خیس بود (منم در حد شیطونی آب بازی کردم) 

  • ۹۴/۰۴/۲۲
  • آزاده

نظرات (۵)

  • افزایش بازدید وبلاگ
  • سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

    لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

    برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
    الهی آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین


    ممنونم آزاده جونم

    الهـــــــــــــــــــــــــــــــی


    وقتی افطاری رو با خودت بردی که دیگه خراب شدن نمیشه گل من



    ان شاء الله که همیشه بهتون خوش بگذره و در کنار هم خوش باشید
  • احساس ِ غریب
  • سلام آزاده جان

    خوش اومدید

    راستش تا حالا اسمتون رو توی وب معصوم جان ندیده بودم ولی خوب به هرحال از هرجا اومدین کلیک رنجه فرمودین و خیلی خیلی خوش اومدین:)

    کارخوبی کردین از بلاگفا اومدین خیلی اذیت میکرد:|

    درمورد نوشته هام هم لطف دارین

    یعنی خیلی خیلی لطف دارین

    ان شالله سفر بخیر

    و به امید دیدار دوباره:)


    سلامممممممممممممممممممممممممممم



    زیارت قبول






    رسیدن بخیر

    ان شاء الله روزی هر ساله اتون باشه گل من

    ببین کی اومده؟؟


    الهــــــــــــــــــــــی بله می دونم خیلی ممنون دوست خوبم

    ان شاء الله حاجت روا

    ان شاء الله با دست پر برگرده باشی

    خیلی لطف کردی که دعا کردی برای همه دوستای خوبمون تو این فضا

    الهـــــــــــــــی خوشبخت  و سبز بخت بشن

    ان شاء الله  زیارت دو کبوتر عاشمون هم قبول باشه


    ان شاء الله روزی همه آرزومندان بشه


    الهـــــــــــــــــــــی عزیزم

    خسته نباشی


    خدا قوت

    باشه گل من




              

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی