...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

...زندگیمون با عشق...

آخرین فردی که درست قبل از خواب،در موردش فکر می کنید، کسی است که" قلب " شما به او تعلق دارد...! (دوست دارم همه زندگیم)

  • ۰
  • ۰


به تاریخ های پشت حلقه هامون نگاه می کنم...!

۱۳۹۱/۶/۱۶ 

چه زود گذشت !

سه سال پیش

من و تو توی لباس عروس و داماد 

چه لحظات نابی بود

چه شیرین بود 

و چه زود گذشت لحظه های زندگیمون 

و چه حس زیبایی برامون باقی گذاشت 

یه حس به اسم دوست داشتن

دوست داشتنی با همه وجود 

آره ....تو همه وجود منی 

همه زندگی من 

همه عشق من

همه ی همه ی همه چیز من

می دونم تو حست نسبت به من خیلی بیشتر از این حرفاست که به قول خودت قابل گفتن نیست 

بزرگترین عشق زندگیم سومین سالگرد_ازدواجمون_مبارک 

#دوست_دارم



  • آزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی